Tempahan Madu Kelulut Asli

Tempahan Madu Kelulut Asli

Tingkatkan Antibodi Melawan Penyakit dan Virus Secara Semulajadi Dengan Madu Kelulut Asli..:)

Pertama sekali kami ingin mengucapkan ribuan terima kasih kerana mendapatkan madu kelulut Nursya. Jadi anda kini bakal BERMADU. Anda sudah ada madu untuk kesihatan anda sekeluarga.

“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah: “Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu, dan di tempat-tempat yang dibina oleh manusia”.Kemudian makanlah dari tiap-tiap (jenis) buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu lebah) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan bagi manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda kebesaran Tuhan bagi orang-orang yang berfikir.”

 

(Q.S. An-Nahl : 68-69)

Bekalan Madu Terhad


Masa tu stok habis sebab madu ni madu asli, kelulut yang buat madu..bukan saya yang buat atau beli kat mana mana. Semuanya hasil ternak sendiri. Madu ni ada musim, ada masa madu takde.


Customer saya ni suka minum madu dengan air suam waktu pagi ketika perut kosong.


Katanya memang power. Bertenaga sepanjang hari. Ringan je badan.


Kalau badan rasa tak sihat, makan banyak sikit madu. Memang dah kurang bergantung kepada ubat kimia kalau ada sakit demam.


Madu ni 100% madu kelulut yang kami ternak sendiri. Bukan main letak gula pastu claim madu asli. 

Kami ada lebih 20 sarang yang jaga dengan rapi tanpa pencemaran racun. Rumput pun kami tak racun. Mesin je semua bagi memastikan tiada pencemaran pada kualiti madu dari ladang kami.


Lebih  kurang 30+ customer yang sentiasa repeat order madu kelulut untuk keluarga mereka. Ada yang hantar kat mak ayah di kampung sebab nak dapat madu kelulut asli memang susah. Banyak sangat madu tiruan di pasaran. Bila mereka dah jumpa penternak yang jual sendiri madu kelulut. Mereka terus menerus order.


Sekarang Stok dah ada sebab musim madu dah sudah tiba iaitu musim bunga bermula bulan Februari dan Mac.


Selain tu, kos pos saya tanggung sepenuhnya! YA FREE POS LAJU!!


Yang uniknya sekarang ada Madu HITAM.


Warnanya HITAM PEKAT. Rasanya ada rasa Manis, Sedikit masam dan ada rasa PAHIT.

Terbaru untuk bulan Februari pula, rasanya manis tanpa rasa masam. Warna masih gelap tapi tidak segelap sebelum ini.


Ikut kajian, lebih gelap madu lebih banyak antioksida dalam madu berkenaan. Lebih banyak khasiat dalam madu ni.


Masalahnya Stok Madu Hitam ni SANGAT TERHAD. Bukan selalu dapat madu rasa dan warna macam ni. 


Ini apa yang customer cakap bila dah dapat stok madu kelulut hitam ni.


Kalau beli sekarang, saya akan hadiahkan sebotol Madu 70g bernilai RM30 untuk anda. Boleh makan sendiri ataupun hadiahkan kepada orang lain yang memerlukan di saat wabak melanda sekarang.


Dan saya tambah seketul sabun Madu Kelulut untuk digunakan untuk muka ataupun pada badan bernilai RM15. Ia boleh menjadikan kulit menjadi segar dan awet muda.


BELI 1 PERCUMA 3

Ya betul. Anda beli Madu 350g anda akan dapat Madu 70g, Sabun Madu Kelulut dan Pos PERCUMA. 


BERITA BURUKNYA IALAH STOK TERHAD. First come first serve.


BERIKUT ADALAH MEREKA YANG DAH DAPATKAN MADU INI SEBELUM INI.




Stok Madu ni tak banyak. Order Sekarang kalau nak rasa madu manis, sedikit rasa masam dan pahit yang tinggi antioksidan.



STOK MEMANG TAK BANYAK. Masukkan kupon "corona" untuk Diskaun RM20.


Jadi harganya ialah hanya RM90 sahaja.


Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi

BUTIRAN PEMBELIAN

Produk Kuantiti Harga (RM)
Madu Kelulut Asli 350gm (RM110)
10
JUMLAH

Kupon Diskaun

Masukkan kod kupon di bawah (jika ada) dan tuntut!

JUMLAH KESELURUHAN (RM)
Caj Pengendalian (RM)

BUTIRAN PELANGGAN

Log Masuk atau

BUTIRAN PEMBAYARAN


PENGESAHAN